Dział Rozwoju / Jednostka Realizująca Projekt
Dział Rozwoju / Jednostka Realizująca Projekt "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Legnica - etap II" oraz "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Legnica - etap III" znajduje się w siedzibie LPWiK S.A. przy ul. Nowodworskiej 1.
- adres e-mail:
- fax: +48 76 856 73 03
- tel. +48 76 855 47 55, +48 76 855 47 58
- Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu (MAO) - Zbigniew Mróz
- Zastępca MAO - Marek Dziopa
- Kierownik Działu Rozwoju / JRP - Anna Wojciechowska
Zadania:
Do podstawowych zadań Jednostki Realizującej Projekt / Działu Rozwoju "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Legnica" należą:
- obowiązki ogólne:
- przygotowanie wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu z Funduszu Spójności wraz z niezbędnymi do wnioskowania dokumentami
- realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, decyzji Komisji Europejskiej, wymogami dotyczącymi projektów realizowanych z udziałem środków z Funduszu Spójności oraz decyzjami Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu MAO
- współpraca z Instytucją Zarządzającą, Instytucją Pośredniczącą oraz Instytucją Wdrażającą
- przygotowanie i aktualizacja załączników do umowy o dofinansowanie
- zapewnienie płynności finansowej projektu
- przygotowanie stosownych dokumentów w celu pozyskiwania środków niezbędnych do skutecznej i płynnej realizacji projektu
- zapewnienie przygotowania niezbędnej dokumentacji technicznej i projektów budowlanych oraz zapewnienie realizacji prac budowlanych zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu oraz jej przechowywanie
- przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz prowadzenie postępowań przetargowych
- współpraca z Instytucją Wdrażającą w zakresie uzgadniania dokumentów przetargowych i organizowania przetargów
- opracowanie dla Instytucji Wdrażającej niezbędnych raportów i sprawozdań
- nadzór i współpraca z wykonawcami robót i Inżynierem Kontrakturozliczenie ogółu wydatków związanych z realizacją projektu
- w zakresie technicznym:
- opracowanie części rzeczowej/technicznej SIWZ oraz udział w przetargach na roboty i usługi związane z realizacją projektu
- weryfikacja SIWZ
- weryfikacja dokumentacji projektowej
- współpraca z Inżynierem Kontraktu i nadzór nad realizacją poszczególnych kontraktów na roboty
- uczestnictwo w odbiorach częściowych, końcowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych w ramach projektu
- współpraca z instytucjami pośredniczącymi
- w zakresie administracyjno - prawnym:
- obsługa administracyjna i kancelaryjna JRP / Działu Rozwoju
- monitoring i sprawozdawczość wraz z opracowaniem okresowych raportów z realizacji projektu
- inicjowanie działań informacyjno - promocyjnych
- współpraca z jednostką prowadzącą obsługę prawną
- udział i prowadzenie dokumentacji postępowań przetargowych
- w zakresie ekonomiczno - finansowym:
- finansowa obsługa projektu
- planowanie i rozliczanie wydatków
- zapewnienie płynności finansowania projektu na podstawie planu płatności i harmonogramu rzeczowo - finansowego poprzez opracowanie planów finansowych do budżetu Spółki oraz wnioskowanie o uruchomienie kolejnych transz z poszczególnych źródeł finansowania
- prowadzenie rejestrów faktur oraz ich przygotowanie do realizacji płatności
- przekazywanie opisanych faktur do Działu Księgowości celem dokonania płatności
- nadzór nad terminową realizacją płatności
- sprawozdawczość i monitoring finansowy
- współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi i Instytucją Płatniczą w zakresie kontroli finansowo - księgowej projektu
- przechowywanie dokumentacji finansowej przez okres 5 lat następujących po roku, w którym nastąpiło przekazanie ostatniej transzy środków z Funduszu Spójności