Informacja dla osób uprawnionych
LPWiK S.A. uprzejmie informuje, że w przedsiębiorstwie wdrożono procedurę postępowania przy obsłudze Klientów niepełnosprawnych.
Zachęcamy do korzystania ze środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:
- elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK): https://ebok.lpwiksa.pl
- poczty elektronicznej:
- faxu sekretariatu nr: +48 76 85 67 303
- centrali telefonicznej Biura Obsługi Klienta nr: +48 76 85 54 800
- strony internetowej: www.lpwiksa.pl
- strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): bip.lpwiksa.pl
LPWIK S.A. informuje, że osoba uprawniona (głucha lub głuchoniewidoma) ma prawo do pośrednictwa tłumacza w kontakcie z jednostką.
Świadczenie to jest bezpłatne i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 t.j.).
Osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się, chcąc załatwić sprawę w LPWiK S.A. z pomocą tłumacza języka migowego - w oparciu o zapisy ww. ustawy - zobowiązane są do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się z minimum trzydniowym wyprzedzeniem oraz dokonania zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko osoby zainteresowanej,
- propozycję terminu,
- krótkie określenie sprawy,
- kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Gdzie wysyłać informacje:
Zgłoszenie proszę :
- wysłać na adres e-mail:
lub - wysłać na adres spółki (liczy się data dostarczenia korespondencji)
Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
ul. Nowodworska 1, 59-220 Legnica
lub - przekazać telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej na numer telefonu +48 76 85 54 800