Fundusze Unijne
Strona główna/Dla Klienta/Strefa Klienta/Reklamacje - informacja konsumencka

Reklamacje - informacja konsumencka

Zgłaszanie reklamacji.

Reklamację można złożyć w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00, pisemnie na adres korespondencyjny ul. Nowodworska 1, 59-220 Legnica, lub adres e-mail:  oraz telefonicznie 768554800. 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację;
  • przedmiot reklamacji;
  • uzasadnienie reklamacji;
  • informacje co do możliwości kontaktu z podmiotem zgłaszającym reklamację ( w tym numer telefonu).

 

Zgłoszona reklamacja zostanie zarejestrowana, zweryfikowana oraz rozpatrzona w oparciu o posiadane dokumenty oraz obowiązujące przepisy. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia.

Kategoria: Informacja konsumencka [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2020-11-23 Informacja konsumencka
ilość pobrań: 82
Informacja konsumencka 123.2KB zobacz
do góry