Woda bezpowrotnie zużyta
Schemat postępowania podczas wnioskowania o rozliczanie wody bezpowrotnie zużytej
- Klient składa w siedzibie Spółki lub przesyła w wersji papierowej lub elektronicznej na adres wypełniony Wniosek o rozliczanie wody bezpowrotnie zużytej (WBZ)
- Klient wykonuje instalację wody bezpowrotnie zużytej w oparciu o „Zasady wykonania instalacji oraz rozliczania wody bezpowrotnie zużytej” które są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Strefa Klienta / formularze i wnioski do pobrania / woda bezpowrotnie zużyta lub w formie papierowej w BOK.
- Po wykonaniu instalacji Klient dokonuje zgłoszenia w formie elektronicznej na adres lub osobiście do BOK. Do zgłoszenia należy dołączyć co najmniej 2 zdjęcia wykonanej instalacji, które powinny zawierać: ogólny widok zestawu wodomierza oraz całościowy przebieg instalacji WBZ lub szkic instalacji na bazie przekroju przyziemia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Technicznego analizuje poprawność wykonania instalacji, a w przypadku konieczności jej poprawienia powiadomi Klienta o stwierdzonych niezgodnościach informując co należy dosłać lub przerobić w poszczególnych elementach instalacji.
- Po uzyskaniu pozytywnej opinii poprawności wykonania instalacji, pracownik BOK przygotuje wymagane dokumenty i skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia sposobu i terminu ich podpisania. Po podpisaniu dokumentów przez Klienta, pracownicy Działu Handlowego dokonują odbioru wykonanej instalacji oraz plombują wodomierz.